Stanovništvo
Računi
Start platni račun
Advance paket račun
Supreme paket račun
Dozvoljeno prekoračenje
Krediti
Keš kredit
Online keš kredit
Keš kredit za penzionere
Stambeni kredit
Krediti za energetsku efikasnost
Keš kredit pokriven depozitom
Platne kartice
Debitne kartice
Kreditne kartice
Štednja
Oročena štednja
Online oročena štednja
Oročena štednja sa mesečnom isplatom kamate
Postepena oročena štednja
Štednja po viđenju
Dobro jutro štednja
Digitalne usluge
Apple Pay
Google Pay
mBanking
eBanking
IPS plaćanja
Zona 24/7
Biznis
Računi
Biz Start paket račun
Biz Advance paket račun
Biz Supreme paket račun
Krediti
Dozvoljeno prekoračenje
Kredit za obrtna sredstva
Investicioni kredit
Kreditna linija
Revolving kredit
Dokumentarno poslovanje
Faktoring
Eskont menica
Platne kartice
DinaCard poslovna debitna kartica
Mastercard Biznis kartica
Mastercard Biznis kreditna kartica
Štednja
Oročeni depoziti
Dobro jutro štednja
Digitalne usluge
mBanking
eBanking
POS terminal
E-commerce
Zona 24/7
Povećanje dnevnog limita
Privreda
Računi
Krediti
Kredit za obrtna sredstva
Investicioni kredit
Dozvoljeno prekoračenje
Revolving kredit
Dokumentarno poslovanje
Eskont menica
Faktoring
Business kartice
Štednja
Projektno
Digitalne usluge
mBanking
eBanking
POS terminal
E-commerce
Platinum iskustvo
Kontakt

eBanking

Elektronsko bankarstvo je banka na dohvat ruke, dostupna u svakom trenutku.

Uštedite vreme i novac, i uživajte u pristupu širokom spektru usluga, baš kao da ste u filijali. Aik eBanking Vam omogućava da u svakom trenutku: • plaćate račune i prenosite sredstava na račune fizičkih i pravnih lica u RSD, • imate informacije o stanju i prometu po računima, kreditu i platnim karticama, • imate uvid u kursnu listu i menjate valute po stimulativnom kursu banke, • preuzimate mesečne izvode po tekućem računu, • obavljate interne prenos sredstava između svojih računa u RSD i stranim valutama, • imate uvid u nerealizovane čekove.

Pogledajte uputstvo za aktivaciju i korišćenje eBankinga

Bezbednost

Kako bi Vaše eBanking transakcije bile sigurne, koristimo dvofaktorsku autentifikaciju – u eBanking se logujete unosom svog korisničkog imena i lozinke, a zatim svaku transakciju potvrđujete kodom koji Vam šaljemo u SMS poruci na broj koji ste registrovali u AikBank. Ukoliko iz tri pokušaja ne uspete da se ulogujete u svoj eBanking (npr. kada se unesu pogrešno korisničko ime ili lozinka), aplikacija se automatski blokira na određeni period zbog Vaše bezbednosti. Bezbednosne preporuke za korisnike možete pogledati ovde.

Najčešće postavljana pitanja

Kako da aktiviram mobilnu aplikaciju?

U slučaju da niste korisnik elektronskog bankarstva, nova verzija mBanking aplikacije omogućava samostalnu aktivaciju ove usluge na brz i jednostavan način. U najbližoj filijali možete da aplicirate za uslugu mBankinga, nakon toga će vam biti poslat LIB u SMS poruci. Sa LIB-om i brojem vašeg tekućeg računa aktivirajte mBanking u samo 3 koraka - brzo, lako, samostalno.

Koju šifru plaćanja da upišem ako prebacujem novac na račun fizičkog lica?
Pogrešno sam ispostavio nalog, da li mogu da ga storniram?
Zašto je važna aktivacija Tokena u mBanking aplikaciji AikBank?
Kako da postanete korisnik elektronskog bankarstva?
Prebacio/la sam novac nekome preko eBaking-a/mBanking-a, kada će taj novac biti na njihovom računu?
Koja je razlika između eBankiga i mBankinga?